Absintmerken

Absinthe Toulouse Lautrec

Absinthscheich (04/02/06 om 16:53:56):

I was wondering, if You tasted the Absinthe Toulouse Lautrec before? There is no "onderwerp" of Absinthe Toulouse Lautrec here in this forum. ;) ;D

 

F@TM@N (04/02/06 om 20:07:31):

jammer dat m`n Duits zo slecht is ...

maar zoals hij beschreven word lijkt hij me best wel aardig .
3 maanden laten rijpen....wat een engelengeduld

alleen de naam ...een schilder ...krijg dan argwaan..

wij zijn wel geintreseerd in ein paar prufflaschen....:D:D:D:D:D

 

Absinthscheich (04/03/06 om 22:47:25):

Hallo F@tm@n,

Komischerweise kann ich Holländisch lesen und verstehen, aber leider nicht schreiben.

I can understand Netherlands language, but unfortunately not write...

If You are interested in, I could send You at Your order a testbottle too.  No problem...



F@TM@N schreef:

jammer dat m`n Duits zo slecht is ...

maar zoals hij beschreven word lijkt hij me best wel aardig .
3 maanden laten rijpen....wat een engelengeduld

alleen de naam ...een schilder ...krijg dan argwaan..

wij zijn wel geintreseerd in ein paar prufflaschen....:D:D:D:D:D

 

F@TM@N (04/14/06 om 17:58:11):

net van de Deutsche post een pakketje ontvangen met 4 prufflaschen Toulouse Lautrec

eerst indruk ....  ruikt lekker


matige louge



en te veel verdund zodat ie wat waterig smaakt



tweede geprobeerd verdund met 2,5 deel water smaakt lekker ....maar ook een F@TM@N 5 er naast gezet ... is veel voller van smaak

[s]neem de andere twee flesjes volgende week wel mee...[/s]  heb ze lekker op gedronken ... ;D ;D ;D ;D

 

sixela (04/14/06 om 19:39:27):

Ik heb'm ook al geproefd. Heeft ultra koud water nodig en een fontein, anders smaakt die nog dunner (maar niet even dun zoals Un Emile).

Ik denk dat het wel de enige Tsjechische absint is die hoegenaamd drinkbaar is...

 

F@TM@N (04/14/06 om 19:50:45):

ik vind hem beslist niet vies

het is de enige Tsjechische die ik tot nu toe gedronken heb ...maar ik vind dat ie de ballen mist die ik bij sommige andere  wel proef...

 

sixela (04/14/06 om 21:49:31):

Klopt, maar je moet beslist Staro of Hill's eens geprobeerd hebben (of, God vergeve me, King of Spirits or Logan Fils) om te zien wat een reuzenstap vooruit deze absint is voor de Tsjechen.

Hij is niet slechter dan de betere commerciële absint dat je drie jaar geleden kon krijgen in Frankrijk...natuurlijk, aan een Jade, Eichelberger of zelfs een Verte de Fougerolles kan-ie nog niet tippen.

 

Absintmerken